Wednesday, October 5, 2011

QNET 2 - "A New Era" - Road Show End Today in JB



Inservice sedang membantu proses pendaftaran Road Show, para peserta diberi hadiah Door Gift semasa pendaftaran.

Jutawan Usdollar VP sathi sedang memberikan taklimat yang amat mengagumkan, semua peserta amat teruja 
mendengar perkongsian beliau

"Saya mula-mula tak percaya yang saya boleh dapat income U$150,000 setiap seminggu, tapi hari ini saya mampu mempunyai 15 rumah agam di serata dunia dan yang sekarang ini sedang saya sewakan dan mendapat hasil setiap bulan. Saya mampu membeli jam tangan beharga U$20,000 dan orang kata saya ni bodoh...... oooohhh hari ni baru saya faham apakah itu maksud "Financial Freedom" semakin bodoh org sangkakan kita kerana berbelanja tak masuk akal, semakin kaya org itu"
- VP Sathi Senathirajah

"Kita antara orang-orang Melayu terawal di Johor, untuk kita adalah masih Green Market....jadilah orang-orang yang Pioneer"- VL Azri


" Kira ibarat seperti menanam benih durian, yang mana hasilnya dapat dinikmati sehingga ke anak cucu, samalah di QNET ini" - VL ZulFardy

No comments:

Post a Comment