Thursday, November 3, 2011

KERJAYA BERSAMA QNET di Terengganu

Salam...


Apa khabar? semoga sihat semuanya...just wanna share something today...saya dah join QNET ni dah hampir 6 tahun dan Alhamdulillah group makin berkembang..ramai yang bertanya bagaimana nak join QNET ni kan? tapi sebelum tu saya nak cerita betapa mudah dan simple bisnes ni dalam dunia semakin maju..


Ramai yang beranggapan bisnes QNET ni seperti bisnes yang 'diluar sana'...tapi SEBENARNYA TIDAK! saya ulang BISNES NI SGT PROFESIONAL... Alhamdulillah company pun sangat berkembang maju.


Sebelum kita nak start buat bisnes...apa yang perlu kita fikir? bila nak bersama dgn satu-satu COMPANY kita kena tgk company ni maju ke tak, boleh ke 1 family boleh tumpang dan bergantung harap kan? kot2 la buat2 sungguh2 last2 company bankrap..taknakla gitu kan?


SO nak minta tuan2 renung dan fikir...KAT MALAYSIA NI ADA 3 JE COMPANY yang taja FORMULA 1 kan? Air Asia- LOTUS, Petronas - MERC dan QNET-VIRGIN RACING... so daripada ni kita dah fikirkan company QNET ni macamana kan? Pastu nak korang tgk lagi... PETRONAS ada jugak universiti kan ? UTP kan? TELEKOM pun ada kan? TNB pun ada kan? so QNET pun ada juga QIU di Perak. baru Khamis lepas TPM dan Menteri Besar Perak merasmikan Fakulkti Perubatan... So? tak boleh pk lagi ker?


QNET bukan sahaja mempunyai SEBUAH BAGUNAN SENDIRI 'QI TOWER' di tepi FEDERAL HIGHWAY kat PJ, dan ahli seluruh dunia 8 juta seluruh DUNIA.. dan bisnes ni dah berkembang lebih 240 buah negara..Alhamdulillah...tapi org Malaysia jer taknak ambik peluang ni...( http://www.qnet.net.my/,http://www.qigroup.net/ , http://www.the-v.net/ )







habis bab Company kan...pastu kena fikir modal pulak kan? MODAL sgt murah...mana ada bisnes yang boleh jadi BISNES PARTNER dan global seluruh dunia hanya bermodalkan minimum RM12000 ( IKUT PRODUK PE YANG KITA NAK www.qnet.net.my/shop) kemudian ikuti langkah ni...


1. Register dgn QNET just RM70.O0... ( very cheap bro! terus dapat jadik bisnes partner )


2. Qualified ( beli salah 1 produk QNET seperti jam tangan, brg kesihatan BIODISC dan lain2, brg kemas, pelancongan- modal ikut brg pe yang korang pilih! )


BIODISC PERNAH KELUAR  DLM BERITA UTAMA TV 1



Antara PRODUCT qnet seperti JAM TANGAN



Product pelancongan QNET

 
3. Activated just TALK/KONGSI/BAGITAHU/IKLANKAN/PERKENALKANkepada seramai mungkin kawan,family,jiran minimum 2 orang...(takkan takda 2 org kawna kot...family,jiran lagi dalm phonebook kita pun lebih 500 nama kan? just talk to minimum 2 org- SO SIMPLE)


THEN BILA KAWAN KORANG 2 ORG BUAT PERKARA SAMA, KORANG TERUS DAPAT MINIMUM RM860...! SAPER NAK BAGI KAT KORANG RM860 seminggu?Sebulan?Setahun?


kalu nak sentiasa dapat duit JUST DUPLICATE! thats all!


*MODAL 1 X JER SEUMUR HIDUP! (PRODUK YG KORANG PILIH LA)
*PENDAPATAN 4 X SEBULAN SETIAP HARI RABU!
*DALAM USD DAN RM
*DAN PENDAPATAN NI BOLEH DIWARISI OLEH WARIS KITA JIKA KITA TIADA NANTI!

bro, BISNES PE MODAL RM2000 dapat jadik BISNES PARTNER dgn company yang solid ni..boleh tak jadik BISNES PARTNER petronas? haha... korang fikirlah.. setakat rm2000 BILA HILANG TAK JADIK GILER, BILA SIMPAN TAK JADI KAYA la bro! rm2000 SETAKAT peti sejuk jer, mesin basuh jer, tv plasma, helmet, telefon BBM, iphone, ipad, tabby, sportrim jer...KALU ROSAK,HILANG semua brg tu korang nangis ker? malah korang beli yang lebih canggih kan? 

NAK DAPATKAN MAKLUMAT/BUKTI TENTANG COMPANY ni korang bolehlah hubungi saya....
Azri : +60127394676
email : s.bilawangjadipekerja@yahoo.com
fb : Norazri Abd Wahid

Allah kurniakan kita akal fikiran,deria mata,telinga,mulut,hidung...so apa salahnya kita bukakan minda dan deria mata untuk melihat dan telinga untuk mendengar tentang BISNES ni pastu buat keputasan YES/NO. masa ni lah nak uji akal fikiran kita berfikir dgn waras ke tak kan? 



Malam ini Ada Business Prebiu di Terengganu, Siapa nak Join boleh


SMS saya (0127394676) sertakan nama dan bilangan peserta yang nak datang untuk mengetahui tempat Prebiu diadakan, Kita akan start jam  Jam 9pm... 

No comments:

Post a Comment