Tuesday, September 13, 2011

Rhythm Foundation membantu Rumah Kebajikan in India dengan Menderma USD 40.000 ADAKAH ANDA TAHU? | QNET | 14 SEPTEMBER, 2011 AT 11:17


Adakah anda percaya bahawa bersama-sama kita boleh membina dunia yang lebih belas kasihan? Tidak semua orang dilahirkan mempunyai cukup untuk meletakkan bumbung di atas kepala atau makanan mereka di atas meja. Walaupun ramai yang tidur dengan aman di rumah, terdapat banyak orang di luar sana yang kurang bernasib baik, tidur di jalan-jalan dengan tiada makanan untuk makan. QNet percaya bahawa setiap bantuan yang sedikit boleh menjadikan dunia tempat yang lebih baik dan lebih cantik.
Yayasan Rhythm adalah satu saluran yang melaluinya kita berbuat demikian. Rhythm Foundation baru-baru ini menderma USD 40.000 untuk membantu penyiapan rumah untuk papa Daerah Madurai, India. Ini adalah peluang yang tulen untuk memberi bantuan kami dalam misi homing dan membantu, yang dimulakan oleh Narayanan Krishnan, CNN Heroes 2010 Pemenang Anugerah dan Anugerah V-RYTHM 2011 penerima.Selepas siap, Home Akshaya lapan blok akan memberikan rumah kepada kira-kira 450 orang, sebahagian daripada mereka tidak pernah mengalami 'HOME' sebelum.
"Sumbangan itu akan membiayai pembinaan blok ketujuh, yang menempatkan dapur, satu bilik stor beberapa dan dewan makan untuk penduduk USD 65.000," kata Rhythm pemegang amanah Yayasan, Cik Donna Imson.
Cik Donna juga berkata Yayasan telah terlibat dengan Akshaya Amanah sejak Mei 2011, apabila Narayanan Krishnan mengumumkan bahawa beliau akan menggunakan USD 25.000 beliau diterima dengan Anugerah V-RYTHM untuk membantu membina Home Akshaya. Yayasan Rhythm inspirasi untuk melakukan untuk menderma kira-kira USD 40.000 ke arah pembinaannya.
Yayasan irama baru-baru ini dilancarkan dan memudahkan 'Saya Membuat Perbezaan A' ('Saya MAD') kempen melalui anak syarikat Kumpulan QI dan QNet pemimpin jualan langsung global, untuk mengumpul dana tambahan untuk aktiviti-aktiviti di seluruh dunia dengan menderma sebahagian daripada semua jualan produk kepada saya menyebabkan MAD.Ini termasuk menyediakan bantuan kewangan dan derma kepada pelbagai punca, badan-badan amal dan mengadakan dana; Akshaya Amanah adalah rakan kongsi Kempen di India.
Cerita sendiri Narayanan bermula pada tahun 2002, apabila pengalaman beliau melihat seorang lelaki tua yang makan najis sendiri kelaparan mendorong beliau untuk menggunakan permulaan latihan chef itu memberi makan orang-orang jalanan. Program memberi makan hari ini disampaikan sejumlah kira-kira 1.5 juta makan, tiga kali sehari. Beliau juga telah dipilih untuk menjadi. QNet Saya Duta kempen MAD di India.

No comments:

Post a Comment