Wednesday, September 28, 2011

Tandakan Tarikh ini - QNet Ambil Bahagian di Asia E-Commerce Persidangan 2011 pada 4-5 Oktober NEWS NETWORK | QNET | SEPTEMBER 28, 2011 AT 12:41


Kuasa yang semakin meningkat dan kepentingan e-dagang dalam dunia perniagaan telah mendapat perhatian yang lebih daripada kerajaan dan perniagaan sejak tahap kepentingan dalam eCommerce telah meningkat di kalangan orang Asia. Namun, tahukah anda apa? QNet dilahirkan di tengah-tengah krisis kewangan Asia dan pada masa masih teringat untuk 'letusan gelembung dot-com'. Walaupun perniagaan tradisional dan dalam talian di seluruh Asia telah menutup pintu mereka, perjalanan baru sahaja bermula untuk QNet.
Terima kasih kepada pandangan jauh Pengasas kami dalam menggabungkan fenomena itu baru-baru ini eCommerce dengan kaedah lama bertapak rata pemasaran rangkaian, hari ini, QNet adalah salah satu daripada e-dagang utama syarikat jualan langsung dan inovator yang sebenar dalam industri. Looking for bukti? Bukan sahaja QNet dicalonkan sebagai finalis untuk 'Best Khusus E-Commerce Laman Web' di Internet Anugerah Timur Tengah awal bulan ini, tetapi QNet juga berdiri di kalangan pembicara yang berkualiti merupakan teras e-dagang untuk menyediakan tahap pendedahan yang lebih tinggi dipilih dari terkenal Forbes 500 syarikat di Persidangan Asia E-Commerce!
Dengan tema melepaskan Kuasa Evolution E-Commerce di Asia, Asia E-Commerce Persidangan 2011 akan memberi tumpuan kepada strategi yang pemimpin perniagaan perlu untuk berjaya dalam B2B dan B2C e-dagang. Yang hadir pada persidangan itu termasuk CEO, CIO, CTO, Pengarah Pemasaran, Pengarah Pembangunan Perniagaan dan e-dagang pakar-pakar dari seluruh Asia, yang mewakili pelbagai gabungan syarikat-syarikat dan jenama yang diperuntukkan. Selain itu, QNet Ketua Pegawai Operasi, Encik Dave Osh, akan menjadi penceramah ucaptama pada topik, Cabaran dan Penyelesaian Antarabangsa E-Commerce Produk Fulfilment pada hari Rabu, 5 Oktober 2011, dari 15:40 - MYST 16:20.
QNet adalah merupakan penaja perak untuk Persidangan Asia E-Commerce 2011. Jika anda mempunyai masa, mengapa tidak menghadiri acara ini untuk meningkatkan pengetahuan anda mengenai e-dagang! Harga tiket USD 799 dan tempat duduk akan berpuasa. Pergi ke http://www.e-commerceconference.com/register.html mendaftar sebelum tiket habis dijual. Dan jangan lupa untuk mencatat butir-butir penting di bawah .
PERISTIWA: Asia E-Commerce Persidangan 2011
TARIKH: Selasa 4 Oktober - Rabu 5 Oktober, 2011
MASA: 08:00 MYST - MYST 17:00
TEMPAT: Hotel Gardens, Mid Valley, Kuala Lumpur, Malaysia
TAGS: ASIA E-COMMERCE PERSIDANGAN 2011

No comments:

Post a Comment